Apr 26, 2009

Emily and Anson


Emily 是Hilda既大學同學,我地結婚時佢係我地既姊妹,今次到佢地結婚,我地當然要落力幫番手!除左影相,我仲幫佢地做婚禮上既design;係度都要多謝佢地,因為佢地都好信得過我同hilda既意見,交俾我地話事,所以我地都做得特別開心同落力!遲d我會陸續post出黎同大家分享下。當日emily & anson既婚禮真係搞得好好,對所有兄弟姊妹和賓客都好照顧周到,所以大家都玩得好開心,特別係由朝食到晚,由註冊開始食buffet食蛋糕到酒樓食蝦餃燒賣,未試過入席前都已經飽哂!當晚個婚禮最後都完滿結束,係度我祝佢地百頭到老,開開心心!

而今次我仲識到攝影師Irene Chiu!當日註冊之後,我地去中環為emily影外拍,雖然時間唔多,但都影左唔少靚相(上次我幫佢地影pre-wedding相時,只係影左中環夜景,今次可以補番數)。Irene為人好nice,同佢一齊影相真係學到野。其實每次拍到好既攝影師,除左可以交流心得外,連自已影相都會特別起勁!

...原來Anson屋企超懷舊,我一入到去就想同佢地影呢張相,幾十年之後睇番應該仲會更加經典






...這雀仔是Anson住左咁多年從未見過面既鄰居

1 comment:

  1. HELLO TERRY,

    終於來到你的blog, 你d 相真係好靚呀!
    我好鍾意第1張係Anson屋企個張,真係好懷舊feel 呀!
    我得閒會再來睇你d 相架喇!
    加油!

    Irene Chui

    ReplyDelete