Apr 25, 2009

New Blog


其實之前一直好忙,不過我終於都的起心肝做起 locofoco wedding 個website同namecard,因為唔想每次有人找我影相既時候冇相比人睇,同埋有番個web始終有系統d!不過個website通常都只係放相,所以宜家就諗住用呢個blog黎講多D我自己既野,同埋等多D人可以知道我做緊d咩!黎緊我會擺番D之前既job出黎同大家分享下!

我做design咁多年,web就做得多,不過做blog真係有d難度,因為之前整左個打橫拉既blog,但始終對script唔係咁熟,有d難控制,所以最後都將成個blog搬過黎。第二樣難既野就係要打中文(我幾乎每幾個字就要問hilda點打)!哈哈!希望呢個新blog之後可以再執得完善d,同埋打字可以快D!

0 意見:

Post a Comment