Jul 31, 2009

my photos@會展Harbor Road Café


最近有一次好好玩既合作經歷,俾我有機會係會展既Harbor Road Café 擺放我係牛頭角下邨影既相片出黎同大家分享!

其實除左影wedding,我平時都會同一班朋友去唔同地方影下相,好似冇幾耐之前就去左就快清拆既牛頭角下邨影相,後來咁啱Hilda一位係會展做food & beverage既朋友Lisa,正在幫她的老板Maurice為新裝修既café尋找有關香港集體回憶既相片。因為Lisa曾經睇過我影既相,於是就向佢老板推薦,真係估唔到Maurice都好喜歡我既相片,於是就一拍即合促成今次既合作喇!

早幾日Lisa請我和有份影相既朋友到會展參觀新開既Café,其實開頭都幾緊張,因為身為food & beverage director既Maurice要親身接見我地,雖然係第一次見,不過Maurice真係好健談同隨和,仲請我地又飲又食,反而搞到有D唔好意思!HAHA!

而家牛下既相就放左係café一間好大既function room裡面,但暫時呢度只有booking才開放。其實Maurice & Lisa要將所有相片裱框,又要構思各張相片既擺放次序,真係花左好多心思去整理,所以當聽到其他人讚賞相片既時候,我諗無論係我或者Maurice & Lisa都會覺得好開心。希望下次再有類似既合作機會啦!

....我同hilda都好鍾意呢張相,thx kong!

 ....好好味既酥皮卷!

 

 ....當日另一個重點活動:5D Mark 2試機!試過後真係愛不釋手!

 ....當日一齊去牛下影相既朋友,kong & cheryl!

....真係好舒服(hilda & lisa正在密密斟)

0 意見:

Post a Comment