Dec 16, 2009

Joy & Cheong Wedding



上個月係Joy & Cheong的大日子,不過而家先得閒攞D相出黎。佢地2位都係醫生,Joy就係一個好開心既新娘子,無時無刻都笑唔停;而Cheong就比較靜,表面上唔多說話,不過係拎住咪就變左第二個人,係註冊同埋晚宴時就講左好多好感動既說話,我而家都仲好記得,下面係部分既snapshot。






 

 














....果日我仲可以同到大師級既Lawrence Tsang一齊影相,同佢一齊工作真係有好大既得著,係佢身上偷到唔少師之餘,佢仲好好人,好照顧我地呢D後輩,我仲爭佢一餐飯添……希望之後有機會請番佢la!
http://lawrencetsang.wordpress.com/

2 comments:

  1. 我是新娘妹妹~ (笑)

    D相好靚呀!!!!!!
    角度同色都好好啊~~而且你是十年來唯一影到我隻狗舔鼻的人!!(這重要嗎?!)
    我喜歡報紙檔那張~ 剛好影到後面的單車, 加上那有點殘舊的紅綠色, 有懷舊味道~

    ReplyDelete
  2. I'm Joy... thank you for taking such wonderful & beautiful photos! Sorry that I always over-smiled (that must be my fault)... nice to meet you!

    ReplyDelete