Jan 24, 2010

Demi & Steven Pre-wedding Photos



Demi & Steven係我同hilda的朋友,佢地準備係今年拉埋天窗,所以早派搵左我影Pre-wedding (Hilda負責化妝)。因為佢地係長洲相識,所以決定去果度影相。一班人搭船出海然後攀山涉水咁影相都係第一次,黃昏既時候仲係一間好靚既修道院望住海邊日落,感覺真係好正!不過走既時候,天已經黑齊,成班人一齊摸黑落山;然後係碼頭附近醫肚,就馬上悿匆匆上船返出中環再影夜景,全日超級充實!

今次我仲特登拎埋之前買既120菲林機去影 (第一次正式用,哈哈),希望可以capture到D唔同既感覺,同埋亦都可以俾我回味一下,等菲林沖出黎先有相睇既果種期待!果然D相真係好………..哈哈,遲D post出黎俾大家睇下!






1 comment:

  1. where is the first photo taken? So beautiful!

    ReplyDelete