Mar 31, 2010

大阪。京都。櫻花 Prewedding 2010



剛剛同Hilda出了job去大阪京都影prewedding,櫻花真係好靚,d相我都好滿意。因為趕住要返香港返工,我只係過了去3日,都冇多餘時間感受下呢個地方,所以我同Hilda好希望今年11月可以再去多次影紅葉prewedding照,順便可以留低玩下,如果你地有興趣可以搵我,我會plan個最好嘅行程。另外想係到感謝Irene Chui比我行程上嘅意見,d相一執好就會放上黎比大家睇!



...係大阪車廂中, hilda拍的making-of

...hilda好鍾意呢張

0 意見:

Post a Comment