May 11, 2011

Peggy & Antonio Pre-wedding @ Kyoto



係京都同Peggy & Anto影相果日,天氣非常非常差,明明早幾日日日有太陽,但果日就全日落足大雨,又凍又濕,大家都好辛苦(hilda仲辛苦又要化妝又要打燈又要拎野)!好彩Peggy & Anto係樂天派,完全冇怨言,果日邊行邊影我地仲發掘左好多新地方,而且2位仲幫我地做翻譯(因為佢地D日文好勁),最後影左好多我滿意既相,而家show住其中一少部份俾大家睇下先~

黎緊11月我地會再去京都影紅葉,如果有興趣既朋友請儘快聯絡我,名額有限!遲D我會再陸續post多D京都相出黎同大家分享。email:terrylo@terylowedidng.com


呢張我好鍾意,雨後紅葉的顏色真係非常鮮嫩

0 意見:

Post a Comment