Jul 8, 2011

Terry Lo Wedding @ All About Wedding - 本地婚攝 • 戀の風景 Feature Story





今次有幸接受雜誌訪問關於本地Pre-wedding的feature story,內容主要是談及「為甚麼要在香港影婚紗相?」以及介紹香港一些不太為人熟悉的婚攝地點,同埋攝影師心得。其實我覺得今次既topic幾好,可以借機會帶出左D一直我想講好耐既野(我估呢個亦都係editor找我做訪問的原因XD)。

我和Hilda幫客人影Pre-wedding,其實一直追求的都是近似外國style的東西,希望就算在香港拍攝,拍出也不像在香港拍的。一張婚紗相裡,不一定要有人人也認識的地標,不一定要背後有「靚景」;反而我最注重的是感覺,我會問客人「那個地方對你們有特別意思的?」到有意思的地方拍婚紗,這張相片拍出來才更有價值。

不過,當然不是每對客人也有指定的地方去影相,呢個時候通常就會由我去幫手諗地方,我通常都會先問客人鍾意甚麼style,其實style就是性格的反映,只要知道了性格,很容易便決定到拍攝的地方了。

我自己就很喜歡影外國style的pre-wedding相,不用辛苦客人擺硬pose,邊玩邊走邊笑邊拍,相片同人互動,capture到新人最真的那個moment。我一直追求的就是這些。

很少機會係呢度長篇大論,希望大家唔好嫌我長氣啦!

▼ 好好天嘅迪欣湖

▼ 下雨天嘅馬鞍山單車徑

▼ 車來車往嘅中環

0 意見:

Post a Comment