Aug 1, 2011

Esther & Tai Wedding Day @ Macau



呢排有好多幫佢地影完wedding day的客人問我,點解個Blog見唔到自己D相既.......然後當我整理相片既時候,先發現仲有好多好多相未放出嚟!所以而家會陸續post番之前完成左的wedding day相片同大家分享,有好多我都好鍾意,希望你地都係啦!

Esther & Tai 都係澳門人,之前同hilda & crew過去影婚禮,我都係第一次,因為佢地好多習俗同香港都好唔同,所以好多野都好新鮮同難忘,係一個好好既工作體驗!



▼ 街頭舞獅真係好正!








▼ 呢張我勁"Like"





▼ Hilda & crew 努力做slideshow & editing中......

▼ 大合照!

0 意見:

Post a Comment