Nov 4, 2011

My photo album @ All About Wedding - Melting hearts in Macau



我覺得All About Wedding 係咁多禮雜誌之中算係有heart的一本, 唔會全本都係廣告,而且每次都會去搵一些特別嘅主題去寫。所以今次佢地找我做關於澳門wedding day photo既訪問 ,我第一時間答應咗。佢地登左D我幫Esther & Tai 係澳門影嘅wedding day照片,同大家分享澳門婚禮嘅特色。其實有陣時,我覺得影婚禮不一定是大事件先至特別,反而最難得係捕捉到新人係婚禮當日發生的小細節,然後將這些細節記錄成為他們日後的回憶!


0 意見:

Post a Comment