Mar 9, 2012

Katrina + Kevin Pre-wedding @ 元朗石步村



Katrina & Kevin係元朗認識同埋長大,所以佢地決定係元朗既圍村取景影pre-wedding,所有地方對我同Hilda黎講都好新鮮,祠堂、舊屋、菜田,就好似去左效外一日遊咁。如果唔係因為Katrina係圍村人,我地呢D外人真係冇可能係村裡面拎住相機行黎行去影相。相片影出黎既感受好清新,加上我一向喜歡影自然郊外既地方多過影城市,所以我都好喜歡今次既相片!

今次我同Hilda仲負責拍埋Video (making of + snap),本身同左kevin講我地會帶助手黎,但佢話佢地都有2個「助手」幫手,所以我地就唔帶人黎啦!影相當日先知,原來助手就係Katrina的2位小表妹,開頭都驚佢地辛苦,估唔到2個表妹好靈精好幫得手,跟左我地影左一日相,仲好似對攝影產生左興趣添,哈哈!

Make up by Hilda / Photo by Terry
Video + Edit by Hilda & Terry









Behind the scenes
圍村版「街頭Snap」---婆婆這身裝束夠潮了吧?驚奇地看著細侄女穿著婚紗,連飯碗也未放低便走出來看,最正還是花裇衫襯上UGG款毛毛Boot!


幫上好大忙的可愛小表妹,後段再多一個出現,變了有3個「助手」XD

0 意見:

Post a Comment