Jun 14, 2015

Tammy + Dino Wedding @ Bali


我同Dino係工作而結識 - dino W video,自從第一次夾佢見到條Same day edit 後,我收工之後返左屋企睇左好多次,不斷諗究竟佢點拍㗎?幾時拍㗎? 自始以後我就推薦Dino嘅Video給我的客人,因為我知道揾得我都會有一定要求!!! haha!!!
除左big day外,Dino Wong Tammy TamMy同我地曾經去過瑞士/荷蘭/紐西蘭拍攝,今次去巴峇就唔同,佢地兩個做主角喇,希望佢地鐘意啦!!! 祝永遠幸福快樂!!!
Tammy + Dino Wedding @ Bali

  今次峇里之行,我都有影菲林,感覺真係難以取代!!! Tammy & Dino's Wedding captured by 120 Film - Kodak Portra 160 - Mamiya 645E

0 意見:

Post a Comment