May 19, 2016

預計唔到先至有驚喜!!! Eos 30 + 1600 film


預計唔到先至有驚喜!!!
話說之前一直都好想wedding day當日可以用菲林做一輯photo slideshow, 想揾一部超細超方便嘅傻瓜機去完成,係香港揾左好耐部natura classica都貴得好離譜,諗住去日本睇下有冇中古機,原來係日本都好渴市買唔到。買唔到部機都買返佢嘅專用菲林,咁就平靚正帶左返香港!
用左影2個wedding, 終於到左尋日攞相,店員第一句就問我D菲林係唔係照過X光!Oh~我諗應該係D菲林擺左落喼寄倉! 1600度嘅菲林過X-ray會吸好多光,所以見到好似有漏光嘅感覺,同埋多左好多noise !
不過我就同自己講呢輯相係更有味道!!! 更菲林!!! 我好鍾意!!! 我會繼續用埋D X-ray菲林,唔排除我下次用之前再拎去寄倉!!!

‪#‎film‬ ‪#‎fujifilm‬ ‪#‎filmcamera‬






0 意見:

Post a Comment