Sep 23, 2010

Jessica & Dicky Wedding Day



9月12日係結婚旺日,不過當日全香港都落大雨,我諗好多新人同攝影師既行程都要「Plan B」。不過其實落雨有落雨的影法同效果,出黎既感覺反而會好特別都未定;所以無論遇到晴天或雨天,只要開開心心咁去enjoy當日的婚禮就得喇!而今次真係好開心可以同Jessica & Dicky影相,因為佢2個都好好人又好玩得,完全冇受到天氣影響;送完客之後我地去左室外影左一陣就落大雨(當日最辛苦其實係會所既員工,但唔記得問佢咩名,佢幫我地成班人拎遮拎水拎紙巾,跟住漏左野係遊艇雖然橫風橫雨都衝出去幫我執,返黎成身滴哂水都冇怨言,真係唔話得),跟住轉戰室內繼續影,好多相我都好鍾意!






好鍾意呢張,落住雨好有mood



0 意見:

Post a Comment