Feb 13, 2012

Cher + Ron Pre-Wedding



Please Click to see the Pre-wedding Video, thanks!


第一次見面既時候,只有Ron一個人來跟我傾,因為當時原來Cher還在上海工作,所以我係幫佢地影相既時候先正式同Cher見面。記得第一次見面已經同Ron好好傾,好快就confirm哂Pre-wedding同2日Wedding day。我唔知道客人會唔會覺得我好多野講好長氣,但好似Ron & Cher,幫佢地影左幾次相,我覺得自己已經變左佢地朋友咁XD。(我近呢幾次見客時發覺,鍾意我影相style既客人,其實係見面之前佢地已經係我個blog度“溫哂書”,出到黎其實主要都唔係睇相,反而係好似朋友咁傾計,講下婚禮既籌備或者分享下佢地對自己輯相既期待或者構思。)

佢地對我同hilda都好nice,加上佢地好隨性,所以影起相時特別好玩,特別今次pre-wedding去左幾個之前未去影過既地方,好新鮮,效果都好滿意!遲D會係度分享埋佢地wedding day既相,當日cher仲DIY左一張thank you card比我,講真的,我真係返屋企再細睇,先知道張咭唔係買,而係DIY,真係鬼斧神工XD~













0 意見:

Post a Comment